ایــــرال با هدف مدیریت معمار-محور پروژه های ساختمانی با دیدگاه رهبری گروه و اعتماد متقابل تأسیس شد. ما با هدف براورده کردن انتظارات و نیازهای شما از ساختمان، خطرات و علایق پروژه شما را نه تنها به عنوان طراح بلکه به عنوان یک شریک درک می کنیم. ما بر رهبری معمار به عنوان برنامه ریز دورنمایی برای زندگی آینده، مدیریت مبتنی بر واقعیت و تصمیم گیری، توسعه مشارکت بین مالک-معمار-سازنده ، بهبود مستمر و یادگیری ، مشارکت و توسعه اعضای تیم ، کیفیت طراحی، پیش گیری از هدر رفت سرمایه بوسیله دانش مهندسی و راهکارهای علمی صرفه جویی در مصرف انرژی تأکید می کنیم.

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 28
  • بازدید کل : 38157

تغییر کاربری ایستگاه آتش نشانی به آپارتمان ؛ فضایی با حس مردانه


تغییر کاربری ایستگاه آتش نشانی به آپارتمان ؛ فضایی با حس مردانه

 

بازسازی و تغییر کاربری ایستگاه آتش نشانی و تبدیل آن به خانه شهری مسکونی

بازسازی اتاق زیر شیروانی در مونترال ، فضایی با حس مردانه

این ساختمان سنتی در مونترال کانادا به تازگی از یک ایستگاه آتش نشانی به یک خانه شهری مسکونی تبدیل شده است. مانون بلانگر در چالش بازسازی آن را با یک احساس معاصر از فضای اصلی انجام داد.دکوراسیون آپارتمان با استفاده از شخصیت و محل ساختمان به تصویر کشیده شد. علاوه بر این، دارای یک منظره تماشایی از تراس به رودخانه است.

در بدو ورود به خانه ، مهمانان با یک پلان باز چشمگیر در سالن پذیرایی و فضای ناهارخوری استقبال می شوند. مناطق عملکردی به شکل بصری با ستون های چوبی بر پا شده در معرض دید ایجاد شده و از هم جدا می شود. معماران می گویند : "دستور کارشان استفاده از قدرت نفوذ و غنای معماری و مصالح برای دادن روح مردانه به فضا بوده است".

 بازسازی ، معماری داخلی ، تغییر کاربری

انتخاب به جای راه پله مارپیچ فولادی به جای راه پله های چوبی قدیمی لمس سبکی از فضا را به تراس های می افزاید ، علاوه بر این فرم کف چوبی تمام سفید را کامل می کند. " نتیجه نهایی یک آپارتمان با یک شخصیت قوی است. "

 بازسازی ، دکوراسیون داخلی

به خصوص در فضاهایی مانند گوشه سالن مطالعه ،که در آن دو صندلی سنتی "نرم" با پس زمینه آجر صنعتی دیده می شود . این گوشه نظر می رسد هم برای فکر کردن و هم چرت زدن پس از یک روز طولانی در حال در دست داشتن کتاب مناسب است.

ایرال ، شرکت طراحلن محیط و خاطره ، بازسازی و معماری داخلی

 مشاوره تخصصی دکوراسیون منزل

 

 

 

 

  انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 288

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران ، شهرک اکباتان ،خیابان نفیسی ، پلاک 59 ، برج سبز ، طبقه 4، شماره 19

طراحی و ساخت آپارتمان و ویلا، طرح و اجرای دکوراسیون داخلی، مشاوره آنلاین و حضوری

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما