ایــــرال با هدف مدیریت معمار-محور پروژه های ساختمانی با دیدگاه رهبری گروه و اعتماد متقابل تأسیس شد. ما با هدف براورده کردن انتظارات و نیازهای شما از ساختمان، خطرات و علایق پروژه شما را نه تنها به عنوان طراح بلکه به عنوان یک شریک درک می کنیم. ما بر رهبری معمار به عنوان برنامه ریز دورنمایی برای زندگی آینده، مدیریت مبتنی بر واقعیت و تصمیم گیری، توسعه مشارکت بین مالک-معمار-سازنده ، بهبود مستمر و یادگیری ، مشارکت و توسعه اعضای تیم ، کیفیت طراحی، پیش گیری از هدر رفت سرمایه بوسیله دانش مهندسی و راهکارهای علمی صرفه جویی در مصرف انرژی تأکید می کنیم.

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 29
  • بازدید کل : 38192

لمس تازه ای از دکوراسیون صمیمی


لمس تازه ای از دکوراسیون صمیمی

 

دکوراسیون صمیمی

خانه ساحلی در بلژیک با لمس تازه ای از دکوراسیون صمیمی. طراحی خانه با دکوراسیون مدرن و صمیمی پر شده است. طراحی خلاقانه با استفاده از قطعاتی با لبه های گرد، از جمله مجموعه ای از میز با رویه چوبی در دو طرف اتاق نشیمن. طراحی شامل صندلی های مدور شکل کوتاهی است که کنتراست زیبایی در برابر پنجره های مربع قدی اتاق و لبه تیز دیوار چوبی تاقچه دارد.

تضاد فرم و دکوراسیون صمیمی

 تیم طراحی با استفاده از لبه های گردوسایل نوری بافت در بالای میز در فضای ناهار خوری این تقابل را ادامه است. هنر مکعب مینیمالیستی تزیینی روی دیوار در تضاد با این چراغهای گلابی شکل است. علاوه بر این، یک دیوار از پانل های شیشه ای مستطیل به عنوان یک پارتیشن از آشپزخانه مدرن خانه به شکل ماهرانه ای با مبلمان و اجزاء خانه در تعارض است.

دکوراسیون آشپزخانه و نشیمن

فضاهای آشپزخانه و فضای نشیمن با قفسه های گود شده چشم نواز با تقسیم بندی نامتقارن ، نقطه مناسبی برای نمایش کتاب، عکس و... بوجود می آمورند. آشپزخانه سرد نمایان و بیرون است بدون اینکه ساخت احساسی فضا را به هم بریزد .

 مصالح طبیعی در دکوراسیون هانه

علاوه بر این، مواد طبیعی در سراسر خانه تقویت باعث احساس راحتی و زیبایی صمیمی آن می شوند.. به عنوان مثال، کف چوبی صاف و بدون جلا که در طول تمام فضاهای نشیمن، ناهار خوری، و خواب حرکت کرده. در برخی از اتاقها ، فرشهای بافته شده اضافه کردن احساسی رنگ با جو مشابه طبیعی است.

دکوراسیون صمیمی اتاق نشیمن

دکوراسیون صمیمی اتاق نشیمن

دکوراسیون صمیمی فضای ناهار خوری

دکوراسیون صمیمی آشپزخانه و صبحانه خوری

دکوراسیون صمیمی

دکئراسیون صمیمی خانه

 

 مشاوره تخصصی دکوراسیون منزل

 

 

 

 

  انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 283

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران ، شهرک اکباتان ،خیابان نفیسی ، پلاک 59 ، برج سبز ، طبقه 4، شماره 19

طراحی و ساخت آپارتمان و ویلا، طرح و اجرای دکوراسیون داخلی، مشاوره آنلاین و حضوری

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما